Saturday, February 8, 2014

aku kembali utk sekian lamanya.. poyo gile tajuk aku ni.

Assalamualaikum..

 
 

Dah 2 tahun tinggalkan blog ni.. bukan setakat bersawang tp aku rase dh jd usang.. klu umah mesti dah ade penghuni makhluk Allah halus tu.. hehehe.

 
xtau kenape tetiba arini tergerak hati nk jenguk balik blog usang ni. mungkin pasni leh gunakan blog ni sebagai medium aku kembangkan biz aku yg bru bermula tahun ni. oh ye aku dah strt buat biz craft aksesori wanita dan door gift utk wedding.
dah jem otak. baru je tulis xsmpai satu page dah xtau nk celoteh ape lagi kt blog usang ni. dah le xde follower. syok sendiri aku ni. hahaha.
 
btw skang ni aku dah xkeje kt gerik yg org selalu ckp hutan, hulu bagai tu. skang ni aku dah keje kt area bandar skit. tp byk giler cina kat sini. KAMPAR. sape yg penah smpai sini tau la keadaan sini mcm mane. tp aku okay je keje sini. eh aku bukan tukar keje cuma kne transfer. xtau la kenape kene transfer. sbb xperform kot. tp aku fikir +ve je la. aku kne trnsfer sbb aku insan terpilih. hehehe.. ye ;a kan, kat gerik dulu aku jadi ketua cawangan tp kat kampar ni aku dilantik jadi penyelaras or ade yg anggil pengurus. masih jabatan yg sama cuma berbeza pengendalian keje. aku happy keje kt sini. aku dapat kembangkan otak skit dan mendalami core biz jabatan aku. sbb kt sini keje lebih kepada pemulihan. tp aku sengsara skit kat sini sbb xde pegawai yg keje. aku sorg je pegawai kat sini. so semua bnde pun kene buat. operasi ke pemulihan ke, siasatan ke, pencegahan ke, ceramah ke, mahkamah ke semua aku sapu. klu aku xsapu sape lagi nk sapu. klu xsapu aku yg kne sapu ngn pengarah nnti. hahaha.. dah mula merepek dah aku..
 
aku rase cukup la kot smpai sini. nnt bile tergerak hati nk bukak aku bukak balik. xtau la esok ke, lusa ke, thn depan ke, 2 tahun lagi ke.. tp harap2 aku akan istiqomah la dlm blog ni.. hehehe..
 
sampai sini je... nnt aku akan citer keadaan aku selama 2 tahun yg lepas. byk bnde yg aku nk share kt blog ni. selama ni share kt fb ngn twitter tambah plak dah wujud instagram tu lagi la.. semua aku share kt sane.. bak kata yuna " dlm setiap gambar ade cerita" hahahaha. ini semua poyo!!.
 
adios!! sampai kite jumpe lagi..
 
assalamualaikum...

No comments: