Monday, January 24, 2011

14 Tips TARIK Suami ke Ranjang

Assalamualaikum dan Salam sejahtera semuaaaa..
Entri harini iz nk kongsi skit berkaitan dengan Tips tarikan suami ke ranjang yang Iz dapat semasa buat Blog walking dari satu saudara ni di myspace die (Dr Kaez).
kepada anda semue layannzzzzz


1) Tarik perhatian suami dengan melakukan teknik yang berbeza dan mendebarkan. Sebagai contoh dengan membuka pakaian secara perlahan-lahan, bermula dengan butang paling atas dengan aksi yang menghairahkan, hehe I like!

2) Cuba rapatkan dada anda ke dada suami dan dakaplah suami anda dengan dakapan penuh nafsu dah memberahikan. Jangan lupe senyum selebar mungkin. Yelah, senyum tu kan satu sedekah!

3) Mainkan rambut anda ditubuhnya. Belaian rambut anda mungkin dapat membangkit ghairah suami. Jangan lupa belai juga rambut, misai atau bulu dada suami anda jika ada, kalau tak der, belailah kaki, hidung or telinga dia. Tapi kalau tu pun takder...takd dapek den nak nolong eh!

4) Buat gigitan manja di leher atau bahagian lain tubuh. Gigitan ini boleh merangsang keinginan suami. Selain itu, suami akan ingat anda apabila melihat bekas gigitan itu tapi janganlah buat gigitan tu sebesar kuali lak. Mampus nak menjawab kat kengkawan lak!

5) Isteri juga boleh meninggalkan pakaian dalam di tempat tidur kerana suami sering ghairah apabila melihat benda-benda itu. Kalau bule pakaian dalam yang belum dibasuh agar baunya menyerbakkan lagi suana!

6) Tatap mata suami dengan pandangan yang mempesonakan dan mengiurkan sambil jelir-jelir lidah hehehe grrrrrrrrrrrrrrrrammm nyer! Rasa nak gigit jer lidah tu hik2!

7) Usap bahagian tubuh suami anda dengan usapan manja dan mesra dengan menggunakan hujung jari, dari dahi hingga ke belakang leher. Jangan lupe jerit..Besarrrrrrrrrr punyeeeeeeeeee! hahaha tapi kalau kecik jer..buat-buatlah tak perasan bisik jer dalam hati..alahaiiiiiiiiiiiiii!

8 ) Hembus nafas anda ke telinga suami kerana hembusan boleh merangsang suami dan membuat dia tidak sabar mendakap anda. Omputih kata buat 'kerja-kerja meniup' hehehe 'Blow Job' hahaha cam tiup belon tu..bagi kembang!

9) Elak menyentuh kelemahan tubuh suami. Tumpukan pada bahagian lain seperti dada, puting atau lengannya yang sasa. Kalau dia ada 6pek tu..usap-usaplah kat situ..tapi kalau tak ada, abaikan. Usap jer pewot boroi dia tu, bayangkan lah tu 6pek hik3.

10) Sesekali pakailah pakaian dalam yang jarang dan menampakkan tubuh anda yang seksi atau memakai pakaian yang singkat dan menggiurkan. Tapi kalau tak pakai apa-apa pun boleh kan. Lebih menyenangkan kerja suami, tak gitu Senah?

11) Selepas mandi atau sebelum mengadakan hubungan seksual, pakai pakaian di hadapan suami. Ada lelaki yang suka melihat isteri memakai pakaian satu persatu hehehe ala-ala live show kat Bangkok! Motif kan, Bangkok!

12) Ketika hendak mengadakan hubungan seksual, pasanglah alunan lagu yang syahdu atau klasik, janganlak pasang lagu-lagu rakyat cam 'Enjit-enjit semut, Air pasang dalam or Kenek-kenek Udang'. Selain tu haruman ditubuh juga boleh membangkitkan ghairah suami. Cuba menggunakan minyak wangi yang boleh menyeronokkan suami bukan minyak wangi yang buleh menjolok hidung suami.

13) Usah terburu-buru dalam hubungan seksual. Tau nak cepat jer..belum apa-apa dah game! Ambil masa dan nikmatilah sepuas-puasnya. All night long baby! Terokailah setiap inci tubuhnya dengan cermat dan berhati-hati.

14) Jika ingin lebih agresif. Tarik suami ke katil dan bertindak dahulu bagi memberikan suami suatu kejutan yang berbeza. You know what I mean!

Selamat mencuba hik3 o yeah! o yeah!

~sekadar gambar hiasan jer..

No comments: